Bizi arayın

• PazarKapalı

Biz Kimiz

Diş Hastalıkları ve Tedavilerinde 19 Yılı Aşkın Deneyim

İmplantoloji, ağız diş ve çene cerrahisi , ortodonti , protez, periodontoloji, pedodonti ve endodonti olmak üzere temel alanlarda profesör, doçent ve uzman diş hekimlerinden oluşan, anestezi ve reanimasyon uzmanları , anestezi teknikerleri, hemşireler , 20 kişilik teknik , yardımcı ve idare personel görev yapmaktadır.

Deep Care

Lorem ıpsum dolor sit amet

Efficiency

Doing the hardest in the best way

Innovation

Doing what has not been done before

Cooperation

Lorem ipsum dolor sit amet

19 +

YILLIK TECRÜBE

KLİNİK & AMELİYATHANE

UZMAN HEKİM

1534 +

MUTLU HASTA

Excellent
Based on 206 reviews
hala halabi
2023-02-04
بعد تجربة التصليح وزراعة الاسنان مرتين بمشفى الفا، أنصح وبشدة! الطاقم الطبي مهني جدا، المعاملة راقية ورائعة، ابتداءً من عاملي الاستقبال وحتى الأطباء. شكر خاص للأخ خالد، الأخوات إبتسام، لمى وسارة، الأطباء الدكتور عمر، الدكتور مصطفى والدكتور إسماعيل وجميع العاملين. شكراً لكم ولإهتمامكم المتواصل? ממליצה בחום לכל מי שצריך טיפולי שיניים. מרפאה איכותית ומקצועית ברמה אחרת, נותנים יחס אישי וצמוד, דואגים להכל, והמחירים סבירים ואפילו טובים מאוד (פחות מחצי המחיר בארץ) הטיפול מקצועי מהרגע הראשון שנכנסים למרפאה! והכי חשוב כמעט ואין כאבים.
Solmaz Karadağ
2023-01-28
Sevgili Melisanın bugünki yardımları güler yüzü benim oradan inanılmaz mutlu ayrılmama neden oldu keşke herkes melisa hanım kadar yardım sever ve güler yüzlü olsa :)))
Sadettin Yilmaz
2023-01-28
İlgi, alaka çok iyiydi. Özellikle danışmadaki Melisa hn. çok yardımcı oldu. Sayesinde kafamda hiç bir soru işareti kalmadı. Herkese tavsiye ederim
Fatih Çiçek
2022-11-28
Öncelikle hijyen ve kalitesiyle diğer kurumlardan farklı olduğunu ayırt edebiliyosunuz . Resepsiyondaki Melisa hanıma ayrıca teşekkür ederiz güleryüzlü olması ayrıca rahatlattı bizleri bundan sonra ki süreçtede bu kurumu tercih edeceğiz
Erdal Davulcu
2022-11-28
Gerek hijyen gerek güler yüzlü personelle profesyonel hizmet sunuluyor. İlgilerinden ötürü danışman Melis hanım ve hekimim Sema Hanım'a teşekkürler...
İbrahim önal
2022-11-25
Melisa hanim ve arkadaslarina ilgi alakalarindan dolayi cok tesekur ediyorum klnikten cok memnun kaldim
mehmet Ali Ögün
2022-11-21
Öncelikle hijyenik olması,güleryüzle karşılanmak memnun etti. Yapılan işlemimden de çok memnun kaldım. Bundan sonra ki tek tercih ediceğim yer diyebilirim. Teşekkürler 🙂
Osman Akyar
2022-11-14
Çok memnun kaldım.İlgili ve güleryüzlülerdi.Tavsiye ederim
Umut ÜNAL
2022-11-14
Çok ilgililer, mükemmel, hijyenik

Hizmetlerimiz

Sizin için neler yapıyoruz

Untitled-22

Patient safety treatment

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore t dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore t dolore magna aliqua.

Untitled-21-Accommodation

Untitled-20-Hygienic Environment

• Building a healthy medical environment.

Size uygun doktordan randevu alın

Get your appointment now

Neden Alfa

Tedavi Zaman Çizelgesi

Alfa Dental Clinic'te hastalarımız hijyenik bir ortamda en doğru teşhis ve tedaviyi almaktadır. Rahat ve samimi bir yer sağlamak için çalışarak.

Tedavi Planlaması & Teklif

Doktorlarımız tarafından yapılan analiz sonrasında size özel tedavi programı oluşturulur ve fiyat teklifi sunulur.

Türkiye'de Tedavi

Uçuş tarihleriniz karşılıklı olarak belirlenir, anlaşmalı otellerimizde sizin için rezervasyonlar yapılır ve transferiniz gerçekleştirilir.

Kontrol

Tüm işlemlerin ardından rutin kontrollerimizin ardından sizleri uğurluyoruz.

Bakım Sonrası

Doktorlarımız ihtiyaç duyduğunuz her an sağlık durumunuzu takip eder; soru ve isteklerinize cevap verir.

Blogumuz

Son Makalelerimizi Okuyun

09 Şub, 2023

Amalgam dolgu

Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio sem nec elit. Morbi leo risus, porta ac consectetur ac, vestibu lum at eros. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue.